راز زیبایی | برندهای لوکس آرایشی و بهداشتی

برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی خواهیم نمود

راز زیبایی | برندهای لوکس آرایشی و بهداشتی

برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی خواهیم نمود

آخرین نظرات

تشخیص ریمل اصل

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶ ق.ظ

چگونه ریمل اصل را شناسایی و خریداری کنیم؟

توانایی تشخیص محصولات اصل از تقلبی در این روزگار بسیار حائز اهمیت است زیرا به دلیل مشکلات اقتصادی سودجویان بی‌انصاف بدون توجه به‌سلامتی مردم انواع و اقسام محصولات تقلبی را وارد بازار کرده و به‌عنوان جنس اصل به فروش می‌رسانند. لوازم نیز به دلیل بازار داغی که در کشور دارد همواره در معرض خطر این سودجویان است. این محصولات گاهی به‌سختی از انواع اصل قابل‌شناسایی هستند و آن‌قدر حرفه‌ای ساخته می‌شوند که حتی افراد کارشناس نیز به‌سختی نوع اصل را از تقلبی تشخیص می‌دهند.

دراین‌بین اصل بودن لوازم‌ آرایشی که اطراف چشم‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا محصولات تقلبی می‌توانند سلامت یکی از مهم‌ترین اعضاء بدن را به‌راحتی به خطر بیاندازند.

بنابراین اگر به جنسی شک داشتید یا متوجه شدید باقیمت بسیار کمتری نسبت به اصل آن عرضه می‌شود از خرید آن خودداری کنید زیرا در این دوره که همه ما شاهد گرانی همه اجناس خصوصاً محصولات وارداتی هستیم محال است دل کسی به حال مصرف‌کننده بسوزد.

 

لوازم آرایشی تقلبی و اصل

سالیان زیادی است که محصولات تقلبی به خصوص چینی در بازار زیاد شده است و به راحتی از هر محصول اصلی، جنس تقلبی آن، در بازارها یافت می شود. استفاده از لوازم تقلبی در بیشتر موارد خطرساز نیست و فقط باعث صرف هزینه های بیخودی می شود اما همیشه این بی خطری را شامل نمی شوند. لوازم تقلبی زمانی خطرناک می شوند که مستقیما با پوست و بدن در ارتباط باشند. شاید خریدن یک لباس ارزان و بی کیفیت روی سلامتی شما تاثیر نگذارد اما خریدن لوازم آرایشی تقلبی، ممکن است صدمات جبران ناپذیری داشته باشد.

استفاده مکرر از لوازم آرایشی حتی اگر اصل هم باشد، باز هم مناسب پوست نیست اما بهتر از لوازم آرایشی تقلبی است که فقط از سرب و مواد سرطانزا تهیه شده است. در این میان انتخاب لوازم آرایشی که مربوط به چشم می شود خصوصا ریمل و خط چشم، از اهمیت بیشتری برخوردار است. استفاده از ریمل های تقلبی باعث ریزش مژه ها می شود و مواد نامرغوب از طریق انتهای مژه ها جذب چشم می شود. پس انتخاب ریمل اصل امر مهمی است که باید مصرف کنندگان لوازم آرایشی بدانند. تشخیص ریمل تقلبی از اصل کار زیاد سختی نیست. برای تشخیص ریمل تقلبی از اصل نکات زیر را بخوانید.

 

 

راه های تشخیص ریمل تقلبی از اصل

  1. هیچ ارزانی بی حکمت نیست. برای تشخیص ریمل تقلبی از اصل، قیمت ریمل اصل را از چند جای مختلف بگیرید. اگر یکی از فروشگاه ها این ریمل را به شما خیلی ارزان تر فروخت، شک نکنید که تقلبی است. البته ممکن است گاهی ریمل تقلبی را با قیمت اصل، به عنوان ریمل اصلی به شما بفروشند.
  2. قبل از خرید ریمل، عکس اصل آن را در اینترنت جستجو کنید و به دقت به نوشته های آن نگاه کنید. این روش، در تشخیص ریمل تقلبی از اصل بسیار کمک خواهد کرد.
  3.  یکی از راه های شناخت ریمل اصل، لوگوی برندی است که محصول متعلق به آن است. آرم و لوگوی برند معمولا کاملا خوانا است و حداقل در دو جای محصول به صورت محسوس حک شده است.
  4. هنگامی که در ریمل را می بندید باید کاملا چفت شود. در خرید ریمل، قبل از خارج شدن از فروشگاه در ریمل را چندین بار باز و بسته کنید. برای تشخیص ریمل تقلبی از اصل، هیچ گاه ریمل را با بسته بندی، به خانه نیاورید. یا از فروشنده بخواهید تستر آن را به شما نشان دهد و ضمانت بگیرید که جنس برده شده دقیقا شبیه تستر آن است.
  5. فرچه ریمل بعد از دو سه بار داخل شدن، نباید حالت قبلی خود را از دست بدهد. درصورتی که برس ریمل به هم چسبیده شود، شک نکنید که محصول تقلبی است.
  6. اگر ریمل به صورت گلوله گلوله روی فرچه بماند، به صورتی که حالت خشکیدگی و ماسیدگی داشته باشد، ریمل تقلبی است.
  7. ظاهر ریمل های اصل نسبت به ریمل های تقلبی بسیار متفاوت است و از لحاظ کیفیت بسته بندی، می توان آن ها را تشخیص داد. البته این مورد نیازمند دیدن ریمل اصل و ریمل تقلبی در کنار هم است.

تشخیص ریمل اصل بل Bell از تقلبی

چشم‌ها، به خصوص مژه‌ها از مهم‌ترین اجزای صورت ما برای زیباتر دیده شدن هستند. محال است با استفاده آرایش چشم و ریمل زدن مژه‌ها نتوانید به چهره دلخواه و جذاب‌تری برسید. با این حال اهمیت استفاده از محصولات باکیفیت و اصل را نباید دست‌کم بگیرید.

در میان بازار محصولات آرایشی دنیا، بل یکی از برندهای قدیمی و معتبر است که ریمل اصل ‌آن بسیار پر طرفدار است. از آنجائی که بل هم مانند بسیاری از برندهای پرطرفدار، مورد هجوم کپی‌بردارها قرار گرفته است.

بنابراین بهتر است قبل از خرید ریمل بل ترفندهای تشخیص ریمل اصل Bell از تقلبی را بشناسید.

تشخیص اصل بودن ریمل بل Bell

اجازه دهید که تشخیص اصل بودن ریمل بل را با بررسی یکی از پر فروش‌ترین محصولات این برند انجام دهیم. ریمل اصل مورد نظر مدل HYPOAllergenic Long & Volume است که در بلند و حجیم‌تر کردن مژه‌های شما تاثیر به سزایی دارد.

روی کارتن و بسته‌بندی مشکی رنگ این محصول لوگوی بل با فونت کوچک و نام مدل با فونت بزرگ نوشته شده است.
برای تشخیص اصل بودن ریمل بل انتخابی، بررسی برس آن را فراموش نکنید. بلندی برس کمی کوتاه‌تر از بسته‌بندی محصول است. به جز قد، دندانه‌های مویی برس نباید حالت خود را بعد از دوسه بار باز و بسته کردن محصول از دست بدهند.

این مدل ریمل بل اگر اصل باشد، به هیچ وجه از هم نمی‌پاشد و زیر چشم‌های‌تان را سیاه نمی‌کند. همچنین بعد از استفاده از ریمل اصل بل، نباید مژه‌هایتان به هم چسبیده و دسته دسته شوند.

برای تشخیص اصل بودن ریمل بل آن را بو کنید. ریمل بل بدون الکل است و بویی ندارد.
اگر چشم‌های حساسی دارید یا از عینک و لنز استفاده می‌کنید، خوب است بدانید که خوشبختانه ریمل بل اصل برای شما هم قابل استفاده است. این محصول توسط متخصصان چشم و پوست مورد ارزیابی قرار گرفته است.

برس ریمل بل اصل چه ویژگی دارد؟

بلندی برس ریمل اصل بل کمی کوتاه‌تر از بسته‌بندی محصول است. به جز قد، دندانه‌های مویی برس نباید حالت خود را بعد از دوسه بار باز و بسته کردن محصول از دست بدهند.

چگونه ریمل بل اصل را از نمونه تقلبی آن تشخیص بدهیم؟

برای تشخیص اصل بودن ریمل بل آن را بو کنید. نمونه اصل بدون الکل است و بویی ندارد. این ریمل به هیچ وجه زیر چشم‌های‌تان را سیاه و مژه‌هایتان را به هم چسبیده و دسته دسته نمی‌کند.

 

تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا Isadora

ایزادورا «Isadora» برندی سوئدی است که محصولاتش مخصوص پوست و چشم‌های حساس طراحی شده است. از محصولات تخصصی این شرکت که کیفیت بسیار بالایی هم دارد انواع ریمل است. ریمل‌های ایزادورا کیفیت و کارایی عالی دارند، قیمتشان مناسب است.

به همین علت در سراسر دنیا به ویژه ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. تمامی ریمل اصل این برند توسط متخصصین چشم پزشک و زیبایی مورد تایید قرار می‌گیرند و حتی افرادی که از لنز‌های زیبایی و طبی استفاده می‌کنند، می‌توانند از این محصول بهره ببرند.

این ریمل علاوه بر قیمت مناسب، ویژگی‌های مثبت دیگری نیز دارد که آن را به ریملی برای آرایش روزانه تبدیل کرده است. اگر برای شما سلامتی چشمانتان مهم است می‌توانید از این ریمل استفاده کنید؛ اما بهره بردن از تمامی این خصوصیات، مستلزم خریدی دقیق است.

امروزه با محبوب شدن صنعت آرایش سودجویان نمونه‌های تقلبی زیادی را وارد بازار کرده‌اند که ممکن است ناخواسته شما نیز در دام خرید آن‌ها بیفتید. فقط با توجه کردن به چند نکته ساده، می‌توانید جواب سوال چگونه ریمل Isadora اصل را تشخیص بدهیم؟ را بدهید.

 

چگونه ریمل Isadora اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم؟

همانطور که می‌دانید ساده‌ترین روش تشخیص اصل بودن تمامی لوازم‌های آرایشی چک کردن بچ کد، کد اصالت کالا و شماره سریال آن می‌باشد. گاهی ممکن است شما در شرایطی باشید که امکان چک کردن تمامی موارد بالا وجود نداشته باشد.

بهترین روش تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا رجوع کردن به مشخصات ظاهری محصول در سایت اصلی برند آن می‌باشد. با مقایسه تمامی ویژگی‌های ریمل اصل، حتی با نحوه قیمت‌گذاری ریملی که قصد خرید آن را دارید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اصل بودنش پی ببرید.

 

ویژگی‌های ریمل اصل ایزادورا اورجینال

ریمل Isadora مدل (big bold extreme) ضد آب است و در مقابل تعریق و شست‌و‌شو از خود مقاومت نشان می‌دهد. همچنین دارای بافتی سبک، نرم و کرمی است که روی مژه‌ها سنگینی ایجاد نمی‌کند.

پس اگر این مدل ریمل ایزادورا را خریداری کردید و این ویژگی‌ها را نداشت حتما در تقلبی بودن آن شک کنید.
از دیگر ویژگی‌هایی که باید به آن توجه کرد خشک شدن سریع این ریمل است که در حین خشک شدن به هیچ عنوان مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند.

همچنین با وجود رنگدانه‌های کربنی داخل آن، ظاهری کاملا مشکی به مژه‌ها می‌دهد. پس اگر هیچکدام از این مشخصات را نداشت، فکر خرید آن را از سرتان بیرون کنید.

برس ریمل ایزادورا از فیبر درشت و منعطف ساخته شده است که شانه‌های کوتاه و بلند آن برای پوشش‌دهی تمامی مژه‌ها طراحی شده است. پس با یک مقایسه ساده می‌توانید ریمل ایزادورا اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

روش دیگر تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا این است که رایحه ندارد و حساسیتی برای چشم ایجاد نمی‌کند. پس هنگام خرید به راحتی می‌توانید با بو کردن آن یک تشخیص سریع و راحت داشته باشید.

تشخیص ریمل بیو BeYu اصل از تقلبی

خودتان باشید! حتما شما هم این جمله را بارها و بارها به عنوان یک کلیشه شنیده‌اید. در این مقاله می‌خواهیم شما را با برندی آشنا کنیم که “خودتان بودن” را از لیست شعارها خارج کرده و آن را به عنوان هدف اصلی ارائه محصولاتش قرار داده‌است.

برند BeYu یک برند آلمانی نسبتا نوپا در صنعت تولید لوازم آرایشی محسوب می‌شود. این برند پس از گذشت تنها ۲۰ سال با گسترش در بیش از ۴۰ کشور، جزء برندهای محبوب آرایشی در دنیا محسوب می‌شود. علت این محبوبیت را باید در اهداف و شعارهای اصلی این برند؛ یعنی “خودتان باشید” (#BEYOURSELF) جست و جو کرد.

این برند معتقد است که علت زیبایی هر فرد در منحصر بودن آن نهفته است. برند بیو با احترام به تفاوت‌های نژادی، فرهنگی، سلیقه‌ای و… با تولید محصولات بسیار باکیفیت توانست موفقیتی بی‌نظیر به دست آورد و طرفداران زیادی را برای خرید ریمل بیو در سراسر جهان جذب کند.

اگر تشخیص ریمل BeYu اصل برای شما یک چالش است، با ما همراه باشید تا به بررسی راه‌های تشخیص اصل بودن ریمل بیو یعنی یکی از پرطرفدارترین محصولات این کمپانی بپردازیم.

 

راه های تشخیص اصل بودن ریمل بیو

یکی از مطمئن راه‌های تشخیص اصل بودن ریمل بیو یا هر محصول آرایشی دیگر، توجه به برچسب زرد اصالت کالا است. ابتدا روی برچسب را خراش دهید، سپس کد را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ ارسال کنید تا پیام مشخصات و اصالت کالا برای شما پیامک شود.

یا میتوانید تشخیص اصل بودن ریمل بیو کد را در سایت ttac.ir وارد کنید و سپس با انتخاب گزینه استعلام کد رهگیری و سپس کلیک روی گزینه جست و جو، در صورت اصل بودن کالا مشخصات آن را مشاهده کنید.

دومین راه حل ساده برای تشخیص اصل بودن ریمل بیو جستجوی مشخصات کالا در سایت رسمی برند BeYu یا سایت‌های معتبر بین‌ المللی دیگر مانند آمازون است.

برای تشخیص اصل بودن ریمل بیو مدل Volume Now ابتدا به بدنه آن توجه کنید. در کالای تقلبی بدنه ریمل بسیار براق و روشن است.
در کالای اصل پیچ‌های بدنه دو عدد هستند؛ اما این تعداد در کالای تقلبی بیشتر از دو عدد است.

با کمی دقت به فاصله W! تا انتهای بدنه متوجه خواهید شد؛ که در نمونه تقلبی این فاصله نسبت به نمونه اصل این کالا بیشتر است.
یکی دیگر از راه‌های تشخیص اصل بودن ریمل بیو توجه به نحوه قرارگیری حروف روی کالا است. در نمونه تقلبی حرف a در کلمه mascara کمی پایین‌تر از حرف n در کلمه now است؛ درحالی که این حرف در نمونه اصلی در یک سطح نوشته شده‌اند.

در کالای اصل خط تقارن حرف v در کلمه volume خط تقارن حرف m در کلمه mascara است. در نمونه تقلبی این چنین نیست. در عوض اگر یک خط راست فرضی را در نظر بگیرید حروف اول دو کلمه mascara و volume (که در زیر یک دیگر قرار دارند) در یک راستا خواهند بود.

نکته دیگر در تشخیص اصل بودن ریمل بیو توجه به شکل برس‌ها است. در نمونه اصل موهای برس زیاد و نسبت به نمونه تقلبی کمی بلندتر است.

 

تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا Bourjois

بورژوا «Bourjois» برندی فرانسوی است که کار خود را با تولید لوازم گریم بازیگران شروع کرد و با گذشت زمان به یک برند جهانی تبدیل شد. محصولات این شرکت کاملا با چشم‌ها و انواع پوست سازگار است.

ریمل‌‌های بورژوا یکی از لیست بلند و بالای تولیدات این برند است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، جزء پرطرفدارترین ریمل‌های موجود است. همانطور که می‌دانید یک آرایش هر چقدر هم زیبا باشد باز هم بدون ریمل یک چیز کم است.

پس انتخاب یک ریمل باکیفیت که به چشم و مژه شما آسیب نرساند از ملزومات آرایش است. امروزه با گسترش محصولات و برند‌های آرایشی تشخیص اصل بودن لوازم آرایش، از جمله تشخیص ریمل Bourjois اصل بسیار دشوار و به یکی از باید‌های خرید تبدیل شده است.

غفلت یا سهل‌انگاری در خرید ریمل بورژوا هم ممکن است برای شما گران تمام شود.

ساده‌ترین راه‌ها برای تشخیص ریمل Bourjois اصل

ساده‌ترین روش تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا تطبیق تمامی مشخصات و ظاهر این محصول با عکس آن در سایت اصلی برند Bourjois است.

راه دیگر تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا ظاهر این محصول است. نوشته‌های ریمل تقلبی پررنگ‌، براق و پلاستیکی است که گاهی به مرور پاک می‌شوند، همچنین دارای قلمو پُرتر و کوتاه‌تر از مدل اصل آن است. تفاوت دیگر قسمت فرورفتگی پایین ریمل اصل بورژوا است.

ترفند بعدی دقت به صدایی است که هنگام بسته شدن درب ریمل اصلی می‌شنوید. اگرهنگام بستن صدای لاک (Lock) یا به اصلاح قفل شدن داد، این ریمل اصل است.

بچ کد تعدادی حروف و رقم است که تاریخ انقضا و سری ساخت محصول را نمایش می‌دهد. کافی است این حروف و ارقام یا نام ریمل را در یک سایت معتبر مثل chekfresh وارد کنید، اگر محصول اصل باشد نام آن با تمامی مشخصات بالا می‌آید.

نه تنها ریمل؛ بلکه تمامی لوازم آرایشی اصل، هیچ گاه تخفیف‌های زیاد و عجیب و غریب ندارند. برای اطمینان از قیمت واقعی کالا می‌توانید سایت اصلی آن برند را چک کنید.

چک کردن شماره سریال نیز در اغلب اوقات در تشخیص اصل بودن محصول به شما کمک می‌کند. به این صورت که ۲ یا ۳ رقم شماره سریال از سمت چپ بارکد با کشور یا منطقه‌ای که کالا در آن تولید شده باید مطابقت داشته باشد.

روش دیگر تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا غلظت آن است. اگر ریمل دارای غلظت بالایی بود، به صورتی که مژه‌ها بعد استفاده از آن به هم چسبیدند در تقلبی بودن آن شک نکنید.

محصولاتِ اصل همیشه مواد تشکیل‌دهنده و نکات را روی جعبه کالا به چند زبان دنیا درج می‌کنند. اگر نکات درج شده کوتاه بود یا زبان دیگری نداشت به احتمال زیاد ریمل تقلبی است. این روش، روشی دقیق نیست اما توجه کردن به آن خالی از لطف نمی‌باشد.

 

تشخیص اصل بودن ریمل پرشین گرل Persian girl از تقلبی

اولین راه تشخیص اصل بودن ریمل پرشین گرل، قیمت آن است. ریمل پرشین گرل معمولا قیمت مناسبی دارد و بدون نیاز به بودجه ای زیاد می‌توانید آن را خریداری کنید. اما نمونه فیک، قیمت آن ارزان‌تر و کیفیت هم پایین‌تر است،پس گول قیمت‌های بی‌حد و حساب پایین و ارزان را نخورید!

ریمل اصل پرشیدن گرل حاوی ویتامین A، E و حجم‌دهنده است که در لابراتورهای آلمان کیفیت آن کنترل و بررسی می‌شود. ریمل های معمولی نموه اصل این ریمل دارای برس گردی هستند که می‌توان به راحتی مژه را حالت داد. با ریمل پرشین گرل چشم‌ها درشت‌تر و مژه‌ها را حجیم‌تر نشان بدهید.

این ریمل ضد آب، ضد تعریق و ضد حساسیت است و در فرمولاسیون‌های مختلف در دسترس مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. پس در نظر داشته باشید وقتی این ریمل را خریداری می‌کنید، تمام این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که این ریمل اصل است.

تشخیص ریمل دوسه doucce اصل از تقلبی

یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی در دنیا، برند آمریکایی دوسه است. این برند مشهور از زمان تاسیس خود در نیویورک تا کنون با تولید و ارائه محصولات متنوع با رنگ‌های زیبا، باکیفیت و به دور از هرگونه مواد شیمیایی مضر، جزء لوکس‌ترین برندهای آرایشی دنیا بوده‌ تا جایی که به کیف آرایشی خانم‌های ایرانی هم راه پیدا کرده‌ است.

شهرت این برند به علت کیفیت بی‌نظیر محصولات آن است که همین محبوبیت، موجب می‌شود تا شاهد انواعی از محصولات تقلبی (فیک) این کمپانی باشیم که تشخیص اصل بودن ریمل دوسه را سخت کرده است. یکی از موفق‌ترین محصولات برند دوسه، ریمل دوسه است. این ریمل علاوه بر حجم‌دهی فوق‌ العاده‌ای که دارد، مانع از چسبیدن مژه‌ها به یک‌دیگر می‌شود.

 

برای تشخیص اصل بودن ریمل دوسه ابتدا به جعبه آن توجه کنید. معمولا در قسمت بالای جعبه ریمل‌های تقلبی نوشته «original» را مشاهده می‌کنید که چنین نوشته‌ای به هیچ وجه روی جعبه محصول اصل قابل مشاهده نیست.

 

راه دیگر برای تشخیص اصل بودن ریمل دوسه توجه به رنگ درب محصول است. محصول اصل دارای رنگ زرشکی مات است و یک حرف d ظریف که نشان‌دهنده برند دوسه است، روی آن حک شده است؛ اما محصول تقلبی دارای رنگ زرشکی براق است و لوگوی دوسه -حرف d- با اندازه‌ای بزرگتر روی آن چاپ شده است.

 

اگر درب آن را باز کنید، مشاهده خواهید کرد که فقط سرپیچ محصول اصلی دارای یک شیار است اما سرپیچ محصول تقلبی بیش از یک شیار دارد.

 

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای تشخیص اصل بودن ریمل دوسه این است که هنگام باز کردن درب محصول اصل روی سرپیچ آن کد برجسته کوچکی قابل مشاهده است که محصولات تقلبی فاقد آن هستند.
در پشت بدنه محصول اصلی نوشته‌هایی درباره ترکیبات و حجم محصول (۱۳٫۵ ml) وجود دارد که محصول تقلبی فاقد این نوشته‌ها است.

 

تشخیص اصل بودن ریمل اسنس Essence از تقلبی

بهتر است اول به طور خلاصه انواع مختلف ریمل های اسنس را شرح دهیم.

ریمل صورتی مدل I Love Extreme Crazy Volume: بلند کننده

ریمل اصل آی لاو اکستریم کریزی ولوم اسنس با رنگ کاملاً مشکی برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب است. این ریمل دارای یک برس فیبری انعطاف پذیر است که پس از استفاده از آن، مژه هایی بلند و بدون ایجاد چسبندگی و تجمع مواد بر روی مژه را تجربه خواهید کرد. این ریمل ضد آب نیست و به راحتی با آب و صابون و یا انواع پاک کننده های آرایشی پاک می شود.

ریمل مشکی مدل «I Love Exterme Volume» : حجم دهنده‌

ریمل‌ اصل حجم دهنده«I Love Exterme Volume» دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی است که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شود. این ریمل دارای برس فیبری با دو لبه شکاف دار است که حاوی فرچه های کوچک‌تر هستند، این مزیت باعث شده رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژه‌ها را افزایش دهد.

ریمل اصل مشکی اسنس از نوع ریمل‌های معمولی بوده و به‌راحتی با آب و پاک‌کننده‌های آرایشی پاک خواهد شد.

ریمل آبی: دقیقاً مانند ریمل مشکی حجم دهنده‌ ولی ضدآب

این محصول، فوق‌العاده مشکی است و بعد از استفاده، مژه‌هایی پر را نشان خواهد داد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به علت استفاده‌ی طولانی از ریمل در طول روز، با ریخته‌شدن مواد ریمل در زیر چشم مواجه شوید؛ اما هنگام استفاده از این ریمل با این مشکل روبه‌رو نخواهید شد. ریمل اصل اسنس مدل I Love Exterme Volume با رنگدانه‌های طبیعی و رنگی کاملا مشکی و برسی منحصربه‌فرد جهت حجیم کردن مژه تولید شده است.

 

اهمیت تشخیص اصل بودن ریمل اسنس

ریمل اسنس اصل جعبه ندارد و تنها پوشش آن یک کاور پلاستیکی است.
ریمل اسنس اصل هرگز با برسی به رنگ سورمه‌ای نخواهد بود. بنابراین اگر ریمل را بیرون کشیدید و برس آن را سورمه‌ای دیدید، شک نکنید که نسخه تقلبی را در دست دارید.

 

تفاوت بارز دیگر ریمل اسنس اصل در لوگوی آن است. حرف e در لوگوی نسخه اصل درشت‌تر دیده می‌شود (در میان یک دایره صورتی ساده بدون قاب سفید در اطراف دایره صورتی)

نکته دیگر تفاوت لبه اطراف درب ریمل است که در نسخه غیراصل آن شاهد وجود یک برآمدگی در این ناحیه هستیم. این درحالی است که نسخه اصل ریمل اسنس فاقد این برآمدگی در اطراف درب ریمل است.

 
  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی