راز زیبایی | برندهای لوکس آرایشی و بهداشتی

برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی خواهیم نمود

راز زیبایی | برندهای لوکس آرایشی و بهداشتی

برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی خواهیم نمود

آخرین نظرات

تا چه میزان به مراقبت از پوست و موی خود اهمیت می‌دهید؟ آیا با مشکلات مربوط به مو دست به گریبان بوده و برای آن به دنبال راه چاره هستید؟ چه محصولات و برندهایی را برای مراقبت از مو می‌شناسید و تا چه حد به آن‌ها اطمینان دارید؟ تمام سوالات مربوط به این حوزه را می‌توان با یک مارک معتبر جهانی که با بهره‌گیری از متخصصان محصولات مراقبت از مو تولید می‌کند، پاسخگو بود. در این مقاله سعی می‌کنیم شما را یکی از بهترین‌های این حوزه یعنی برند کراستاس (Kérastase) آشنا کنیم. برندی که تحت نظر کمپانی مادر، لورآل، محصولات مراقبتی مورد نیاز شما را در بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند.

کراستاس چیست؟

کراستاس جزو اولین محصولات مراقبت از مو بوده که می‌توان با اطمینان گفت جای پای خود را در این عرصه به خوبی باز کرده است. این برند شناخته شده در سال 1964 تحت نظر کمپانی عظیم لورآل تاسیس شد و تولیدات خود را به بازار عرضه کرد. شرکت کراستاس (Kérastase)، امروزه انواع مختلفی از شامپوها، ماسک مو، سرم مو، کرم مو و مانند آن را که مغذی، حالت دهنده و تقویت کننده هستند، تولید و ارائه می‌کند.

در حقیقت کراستاس را می توان تخصصی‌ترین لاین لورآل دانست که به طور ویژه به نجات موهای شما می‌شتابد و این نگرانی را برای همیشه برطرف خواهد کرد. بدیهی است که مشکلات مو از جمله ریزش مو، شوره‌ی سر و کم پشتی موهای شما روی اعتماد به نفس و شادی شما در زندگی تاثیر غیر قابل انکاری می‌گذارد.

این مشکلات می‌توانند ناشی از دلایل مختلفی باشند، اما در بین اکثریت مردم، عدم دریافت تغذیه‌ی مناسب و ویتامین‌های مورد نیاز علت اصلی به شمار می‌رود. اگرچه مراقبت نکردن از مو مانند رنگ کردن‌های مکرر، استفاده از مواد شیمیایی و عدم استفاده از آبرسان‌ها نیز بر موهای شما اثر منفی می‌گذارند و مشکل را حادتر می‌کنند.

در چنین شرایطی کراستاس با محصولات تقویتی و مراقبتی با کیفیت خود به میدان می‌آید تا کمبودهای تغذیه‌ای را برطرف کند. Kérastase مدعی است که برند شماره‌ی یک در بین حرفه‌ای‌ترین برندهای مراقبت از مو در سراسر جهان است. به علاوه ادعا می‌کند که از یک روش تشخیصی برای درمان نیازهای فردی هر خانم استفاده می‌کنند.

توسعه‌ی برند کراستاس

شرکت فرانسوی برند کراستاس با مدیریت François Dalle در پاریس تاسیس و شروع به کار کرد. کمی بعد در اروپا گسترش یافت و بالاخره در سال‌های 1990 به بعد در نقاط دیگر جهان از جمله ژاپن و آمریکای شمالی گسترش یافت.

لازم به ذکر است که محصولات این شرکت فرانسوی، توسط بهترین متخصصان مربوط و با برترین مواد و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها ساخته می‌شوند. در سال 2016 تولیدات کراستاس به طور رسمی به ایران آورده شد و از آن زمان تا به امروز، طیف گسترده‌ای از مردم کشورمان از آن رضایتمند بوده‌اند.

مسئولان برند کراستاس مدعی هستند که در بهترین آرایشگاه‌ها فعالیت می‌کنند تا بهترین راه حل‌ها برای مراقبت از موها را پیدا کنند. آن‌ها می‌گویند معتقدند که یک تفسیر واحد از زیبایی وجود ندارد بلکه زیبایی معنایی بی‌نهایت است. کراستاس اطمینان می‌دهد که انواع زیبایی، فرهنگ، بینش و البته انواع مو را تقویت می‌کند!

از سال 1964، زمانی که این برند ایجاد شد، مراقبت از مو را برای اولین بار مطرح کرد و دانشمندان مجربی را برای این امر به کار گرفت. با محصولات تولید شده در این مارک لوکس و حرفه‌ای، و مراقبت‌های اختصاصی توصیه شده، می‌توان بسیاری از مشکلات مربوط به موها را حل و فصل کرد.

برند کراستاس محصولات خود را با مواد مغذی مفید و بسیار غلیظ تولید می‌کند، به طوری که در اعماق فیبرهای تارهای مو فرو رفته و موهای شما را از داخل به بیرون ترمیم خواهند کرد. نتیجه‌ی استفاده از این مواد حرفه‌ای، داشتن موهایی مقاوم، قوی و سالم است. تاکید این مارک بر این است که دقیق‌ترین و شخصی‌ترین درمان‌ها را برای حل مشکلات مو ارائه می‌دهد.

معرفی 10 محصول برتر Kérastase

  1. روغن موی Kérastase Elixir Ultime L'Original

این روغن یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو است که می‌توان استفاده کرد. این روغن مو را تغذیه کرده و علاوه بر تقویت، تارهای مو را براق می‌کند.

روغن موی کراستاس، موهای شما را در برابر گرما و صدمات دیگر محافظت می‌کند.

  1. شامپو Kérastase Elixir Ultime Ultime Bain

این محصول یک شامپو برای احیا و زنده کردن موهای شماست که از نظر فواید سرشارش با روغن موی Ultime مطابقت می‌کند. این ترکیبات بر درخشش مو افزوده و رطوبت مورد نیاز تارهای مو را تامین می‌کند.

این شامپو ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها را از روی مو به خوبی زدوده و مو و پوست سر را هیدراته می‌کند.

  1. ماسک Kérastase Elixir Ultime

برای عاشقان ماسک‌های مو، این ماسک یک محصول ضروری و خیلی مفید به نظر می‌رسد که قادر است در یک درمان هفتگی، موهای شما را ترمیم کند. با استفاده‌ی مکرر از آن، از خشکی مو و ضعف ریشه‌های آن، جلوگیری می‌کند. البته توصیه می‌شود که به مدت 5 دقیقه بر روی سر بماند.

  1. سرم Kérastase Oléo-Relax

جالب است بدانید این سرم یکی از محصولات مورد استفاده‌ی مگان مارکل بوده است. این سرم به خصوص برای افرادی که موهای ضخیم‌تری دارند ایده‌آل است. هم‌چنین موهای خشک را تغذیه کرده و در برابر رطوبت محافظت می‌کند.

این سرم موها را سنگین نمی‌کند، در عوض یک حالت ثابت و بوی خوشایند برای آن به ارمغان می‌آورد.

  1. شامپوی Kérastase Resistance Bain Extentioniste

این محصول برای درمان موهای ضعیف و آسیب دیده مانند موهایی که مکرر رنگ شده‌اند، تولید شده است. در واقع می‌توان گفت یکی از بهترین شامپوها برای موهای خشک و آسیب دیده به شمار می‌رود.

ترکیبی از لیپیدها، آمینواسیدها و سرامیدها در هماهنگی با هم در این شامپو سبب بروز نتایج خارق‌العاده‌ای در موهای شما می‌شوند. علاوه بر تغذیه‌ی موها، تمیز کردن، ترمیم و بهبود مقاومت در برابر صدمات، دیگر فوایدی است که این شامپو دارد.

  1. شامپو و ماسک احیا کننده Kérastase Chronologiste

این دو محصول در کنار همدیگر موجب احیا و تجدید سلول‌های سازنده‌ی مو می‌شوند. شامپو و ماسک Kérastase Chronologiste برای انواع مو در هر شرایطی موثر خواهد بود، اما در کل برای موهای معمولی طراحی شده است.

این محصول با دارا بودن ویتامین‌های E و F در کنار سرامیدها، به موهای شما حالتی ابریشمی، نرم و براق می‌بخشد.

  1. نرم کننده‌ی Krastrastase Densifique

اگر می‌خواهید ضخامت طبیعی موهای خود را تقویت کرده و افزایش دهید، ما این محصول را به شما معرفی می‌کنیم. حجیم بودن و پر بودن موهای شما در گروی ضخامت تارهای آن هاست.

در حقیقت این نرم کننده یک بافت غنی اما بی‌وزن بر روی موهایتان ایجاد کرده و آن‌ها را با انوع مواد مغذی تقویت خواهد کرد.  در بین ترکیبات آن اسید هیالورونیک نیز هست که اگر با مواد موثر در محصولات مراقبتی و تقویتی آشنایی داشته باشید، متوجه تاثیرگذاری آن خواهید بود.

  1. شامپو Kérastase Aura Botanica Bain

این محصول یک کوکتل از ترکیبات گیاهی خوشبو مانند پرتقال شیرین، روغن نارگیل و روغن آرگان مراکش است. در حدود 96٪ از ترکیب این شامپو از مواد طبیعی حاصل شده و  یکی از بهترین شامپوها برای موهای خشک است.

فرمول قدرتمند این محصول برای تمیز کردن ، خوشبو کردن و تغذیه‌ی موها استفاده بسیار موثر خواهد بود.

  1. شامپو Kérastase Blond Absolu Bain Lumiere

این شامپو به طور ویژه برای موهای بلوند، بور و رنگی طراحی و تولید شده است. ترکیبات این شامپو برای جلوگیری از خشک شدن و کم رنگ شدن موها، و جلوگیری از اثرات روزانه‌ی آلودگی بر روی موها موثر خواهند بود.

مواد تشکیل دهنده‌ی موثر در این شامپو هیالورونیک اسید و گل سپید گوهر (Edelweiss) است. این محصول به شدت برای موهای بلوند، هایلایت شده و خاکستری پیشنهاد می‌شود.

  • اسپری Kérastase Discipline Fluidissime

یکی از بهترین محصولات مراقبت از موی چند کاره، این اسپری کراستاس است که قادر به محافظت موهای شما در برابر گرما، یخ زدگی و... است. کافی است آن را بر روی موهایی که با به تازگی شسته و با حوله خشک شده‌اند، به کار ببرید.

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی