راز زیبایی | برندهای لوکس آرایشی و بهداشتی

برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی خواهیم نمود

راز زیبایی | برندهای لوکس آرایشی و بهداشتی

برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی خواهیم نمود

آخرین نظرات

دغدغه‌ی همیشگی آرایش و زیبایی برای خانم‌ها، روز به روز قوت می‌گیرد و تنوع طلبی نیز همگام با آن شدت گرفته است. اگر امروز از برندهای دنیای آرایشی سراغ بگیرید، لیستی بلند بالا از اقسام آن‌ها با رقابتی تنگاتنگ به شما عرضه خواهد شد. به طوری که گاهی برای انتخاب برند مورد علاقه‌ی خود سر در گم می‌شوید. یکی از این برندهای مطرح نوپا کمپانی نیکس (nyx) است که با وجود سن کمی که در این عرصه دارد، توانسته به خوبی از عهده‌ی رقابت با برندهای محبوب مردم بر بیاید. به طوری که اگر طرفدار این برند باشید به خوبی با مشتریان پر و پا قرص آن و کیفیت محصولاتش آشنا هستید. در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با اطلاعاتی از این مارک موفق جهانی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

 تولد برند نیکس (nyx)

موسس برند نیکس، فردی به نام تونی کو (Toni Ko) نام داشت که در سال 1973 در کره‌ی جنوبی متولد شد. وی در 13 سالگی به ایالات متحده مهاجرت کرده و در همان جا ماندگار شد. تونی در 25 سالگی توانست با استفاده از وام 250 هزاری والدین خود، در  مساحتی 600 فوت مربعی، برند خود را تاسیس کند.

 

بنابراین نیکس در سال 1999 در لوس آنجلس کالیفرنیا متولد شد. نام نیکس (nyx) برگرفته از الهه‌ی شب در یونان باستان برای این شرکت برگزیده شده و شروع به تولید لوازم آرایشی و زیبایی نمود. شرکت Toni Ko در کمتر از 5 سال به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کرد، به نحوی که در سال 2014 براورد فروش محصولات آن در دنیا به 98 میلیون دلار نیز رسید.

 

پالت برند nyx

اولین محصولی که برند نیکس تولید کرد، یک محصول ترکیبی خط چشم-سایه چشم با نام Jumbo Pencil Eye بود که به سرعتی باورنکردنی در بین مردم مشهور شد. گفته می‌شود شرکت مذکور در سال ابتدایی فعالیتش، توانست درآمدی 2 میلیون دلاری را به خود اختصاص بدهد. با این که در ابتدای فعالیت، لوازم آرایشی خود را بیشتر به متخصصان زیبایی می‌فروخت، اما به تدریج در بین فروشندگان خرده فروش نیز عرضه شد.

 

تونی کو (Toni Ko) مالک و موسس برند نیکس، درباره‌ی فعالیت خود چنین توضیح می‌دهد:

« من فهمیدم بین برندهای بسیار نام آشنا و موفقی که در فروشگاه‌های خرده فروشی و برندهای انبوه فروخته شده در داروخانه‌ها وجود دارد، یک شکاف بزرگ وجود دارد. در حقیقت یک کالای با کیفیت عالی و بسته بندی شیک و هم چنین قیمت مناسب برای کیف پول مردم وجود ندارد. این ماموریت من بود که آن شکاف را ببندم.»

 در واقع هنر تونی نکته سنجی و ریز بینی بود که با شناسایی فرصت‌ها و استفاده از آن‌ها عجین شده بود.

پیشرفت و توسعه

به تدریج نیکس (nyx) به بیش از 70 کشور جهان راه پیدا کرده و خیلی زود به علایق طیف گسترده‌ای از بانوان پیوست. این شرکت در سال 2014 با ارزشی بالغ بر 500 میلیون دلار به کمپانی محبوب بین‌المللی، لورآل (L'Oréal) واگذار شد. تا همین امروز نیز نیکس به عنوان زیر مجموعه‌ای تحت حمایت لورآل به فعالیت می‌پردازد و این موضوع بر شهرت آن بیش از پیش افزده است.

 

در ادامه‌ی فعالیت، نیکس به حدی گسترش پیدا کرد که بر اساس مستندات، نرخ رشد فروش سالیانه‌اش را به میزان 7/4 درصد گزارش کرد. در حالی که هنوز مقر اصلی  «NYX Professional Makeup» در قلب لس آنجلس قرار دارد، یک مارک جهانی است که محصولات آن در بسیاری از کشورهای جهان در هزاران خرده فروش متشکل از فروشگاه‌های زیبایی و مد، فروشگاه‌های آزاد و اختصاصی، داروخانه‌ها و هم‌چنین در سایت رسمی این شرکت موجود است.

 

عوامل مختلفی زمینه ساز پیشرفت شگفت انگیز و تصاعدی نیکس شدند. هم اکنون این شرکت توجه آرایشگران حرفه‌ای، بلاگرها و منتقدان لوازم آرایشی زیادی را به خود جلب کرده است. کمپانی NYX در حال حاضر 32 سایه‌ی مختلف را با همان فرمول خامه‌ای قبلی که از آن استقبال شده بود، روانه‌ی بازار کرده است.

 

پنکک و پرایمر نیکس

 

برند نیکس برای معرفی محصولات جدید خود معمولا دست به دامن رسانه‌های اجتماعی و مخاطبان فعال و پررنگ آن می‌شود. این امر سبب شده به راحتی در بین علاقمندی‌های ستاره‌های زیبایی اینستاگرام و طرفداران میلیونی آن‌ها بدرخشد. اگر شما از طرفداران بلاگرها و ستاره‌های اینستاگرام، یوتیوب یا رسانه‌های مشابه باشید، حتما به خوبی از نفوذ آن‌ها و تبلیغاتشان با خبر هستید. بنابراین راه هوشمندانه‌ای که نیکس برای فعالیت خود برگزیده است، تا حدود زیادی آن را به فروش بیشتر سوق می‌دهد.

نیکس (nyx) متوقف نمی‌شود!

بالاخره در سپتامبر 2018، این برند دست به ایجاد یک سری کلاس‌های حرفه‌ای در زمینه‌ی آرایش و زیبایی زد. این کلاس‌ها در قالب یک کتابخانه‌ی آموزشی آنلاین و کاملا انحصاری توسط هنرمندان حرفه‌ای آرایش و برترین مدل‌های زیبایی، شکل گرفتند.

بدیهی است که این اقدام نیکس یک تبلیغ فوق العاده موثر برای این شرکت به شمار می‌آمد. هدف اصلی فرزند لورال، ارائه‌ی آموزش‌های در دسترس آرایش با استفاده از مواد موجود بود که در کنار آن آرایش به شیوه‌ی حرفه‌ای و مهارت‌های لازم را نیز به مصرف کنندگان یاد می‌داد.

سرانجام در تاریخ 6 مارس 2019، nyx اولین حمایت مالی انحصاری محصولات آرایشی جشنواره‌ی موسیقی و هنر Coachella Valley 2019 را اعلام نمود. این حمایت منجر به تجربیات نوآورانه‌ی شگرفی در جشنواره شد که بر محبوبیت و اهمیت فعالیت‌های نیکس نزد بانوان اضافه کرد.

برند نیکس در حال حاضر فروشگاه‌های کاملا مستقل و اختصاصی خود در سراسر دنیا از جمله کشورهای استرالیا، ارمنستان، کانادا، فرانسه، آلمان، انگلیس، بلژیک و... را مدیریت می‌کند. رژ لب، برق لب و پایه‌های معدنی از مهم‌ترین محصولاتی هستند که در این برند تولید و عرضه می‌شوند.

 

محصولات نیکس (nyx)

 

عمده‌ترین محصولات تولید شده در این کمپانی در دسته‌های زیر قبل تقسیم بندی هستند:

  • محصولات مربوط به آرایش چشم

  1. سایه‌ی چشم
  2. خط چشم
  3. آرایش ابروها
  4. ریمل‌ها
  5. پرایمرهای زیرساز سایه چشم
  • محصولات مربوط به آرایش لب‌ها

  1. رژ لب‌های جامد و مایع
  2. برق لب
  3. خط لب
  4. ست‌های آرایشی لب
  • محصولات مربوط به آرایش صورت

  1. محصولات پایه‌ی آرایش
  2. هایلایتر و کانتر
  3. اسپری‌ها
  4. رژ گونه
  5. برنزه کننده‌ها
  6. پودرهای آرایشی
  • ابزارها و مواد متفرقه

  1. برس‌ها
  2. ابزار آرایشی
  3. درخشان کننده‌ها
  4. پالت‌ها
  5. چندکاره‌ها

 

کانتور نیکس

 

لازم به ذکر است که برند نیکس به عنوان یک مارک عاری از ظلم تأیید شده است. نیکس، طیف گسترده‌ای از محصولات گیاهی (وگان) را ارائه می‌دهد. بنابراین با اطمینان کامل از ضد حساسیت بودن و خواص سرشار آن می‌توانید از لوازم آرایشی تولید شده بهره ببرید. البته این نکته حائز اهمیت است که برای خرید لوازم آرایشی با برندهای معتبر جهانی باید آن را از فروشندگان معتبر تهیه کنید تا جنس تقلبی به جای نمونه‌ی اصلی به شما عرضه نشود.

 

 

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی