راز زیبایی | برندهای لوکس آرایشی و بهداشتی

برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی خواهیم نمود

راز زیبایی | برندهای لوکس آرایشی و بهداشتی

برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی خواهیم نمود

آخرین نظرات

معرفی برند لانکوم (Lancôme) نماد گل رز طلایی

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ب.ظ

در بین رقابت تنگاتنگ انواع برندهای آرایشی، نام برخی شرکت ها بیشتر به چشم می خورد و یکی از این برندها متعلق به شرکت فرانسوی Lancôme است. برند لانکوم (Lancôme) علاوه بر فراورده های زیبایی و میکاپ، به تولید انواع محصولات دیگر نیز می پردازد که در ادامه ی متن به آن ها اشاره می کینم. برند لانکوم در این سال ها زیر مجموعه ی برند محبوب اروپا و جهان، به نام لورآل (loreal) محسوب می شود.

 

شکل گیری لانکوم (Lancôme)

در سال 1935 میلادی، فردی فرانسوی به نام Armand Petitjean، این شرکت را با هدف تولید انواع عطر تاسیس نمود. اما بعد ها مسیر این شرکت به سمت تولید محصولات آرایشی لوکس و فراورده های مراقبت از پوست متنوع، متمایل شد، تا آن جا که در مدت نسبتاً کوتاهی توانست یک برند مطرح در این عرصه خلق کند.

اولین فعالیت های لانکوم در محدوده ی تولید و عرضه ی 5 عطر در همان سال تاسیس، و در نمایشگاه جهانی بروکسل بود. یک سال بعد، این شرکت دست به تولید اولین کرم و در ادامه انواعی از محصولات آرایشی زد.

حدود 28 سال پس از شروع فعالیت، در سال 1964، یکی از بزرگترین صنایع تولید لوازم آرایشی در دنیا، کمپانی لورآل، این شرکت را خریداری کرد و از آن زمان، زیر مجموعه ی Loreal محسوب می شود.

شاید برایتان سوال باشد که نام و لوگوی این برند که شبیه گل رز است، از کجا حاصل شده؟

در پاسخ می گوییم که نام  Lancôme از نام یک قلعه ی ویرانه ی جنگلی در فرانسه، که به Le Château de Lancosme معروف است، برگرفته شده است. این جنگل و بخصوص در حوالی ویرانه های کلبه، گل های رز رشد کرده اند و به این دلیل، نماد گل رز طلایی برای این شرکت برگزیده شده است.

 

توسعه ی برند لانکوم (Lancôme)

لانکوم را امروزه بیشتر به واسطه ی محصولات لاکچری و مد گرای فرانسوی اش می شناسند، در واقع با پیوستن این شرکت به مجموعه ی عظیم لورآل، به یکی از موفق ترین مارک های بین المللی در زمینه ی آرایش تبدیل شده است.

 

لانکوم

محصولات آرایشی و فراورده های مراقبت از پوست، تحت نظر متخصصان مجرب پوست و با مشاوره ی حرفه ای ترین آرایشگران در بهترین سالن های زیبایی، تولید و روانه ی بازار های جهانی می شود. به طوری که گاها در درمان مشکلات متداول پوستی، استفاده از این محصولات توصیه شده است.

امروزه Lancôme، بیزینس خاص خود را به گونه ای گسترش داده که محصولات تولیدی آن تقریبا در 130 کشور جهان عرضه می شود. به علاوه، این شرکت از 20 هزار مشاور زیبایی در نقاط فروش و کشورهای مختلف بهره برده است تا محصولات تولید شده، هر چه بیشتر در عرصه ی بین المللی نمایان شوند.

لانکوم نمایانگر در هم آمیختن تخصص علمی برای تولید فراورده های زیبایی و درک نیازهای خانم ها در دنیای آرایشی است.

در فرم توسعه گرفته ی لانکوم فرانسوی، انواعی از عطرها، مواد آرایشی، و لوازم مراقبت از پوست در این کارخانجات و با رعایت استاندارد های لازم، ضمن نوآوری تولید می شوند. این برند با تاکید این که خوشبختی جذاب ترین زیبایی است، مدعی می شود آرزویش این است که هر خانمی که از لانکوم به منظور زیبایی استفاده می کند، شادتر شود.

 

کیفیت و محبوبیت محصولات

از عمده ترین دلایل محبوبیت برند Lancôme، تولید محصولات لوکس، با کیفیت، متنوع و با فرمولاسیون گیاهی است که هیچ گونه حساسیتی را در فرد، بر نمی انگیزد. البته این موضوع که برند لانکوم تحت نظر کمپانی عظیم لورآل است، نیز بر ترغیب افراد به خرید، اثر می گذارد.

اگر شما به مراقبت از پوستتان یا زیبایی چهره ی خود اهمیت می دهید، یا از طرفداران پر و پا قرص عطرها و ادکلن ها هستید، قطعا لانکوم از اولویت های انتخاب شما دور نخواهد بود.

به خصوص محصولاتی که در صدر پرفروش ترین های این برند بوده اند. از جمله مرغوب ترین و پرطرفدار ترین این محصولات می توان به ریمل  اشاره کرد که با ترکیب منحصر به فرد خود، وجود ویتامین B5، جلوگیری از ریزش مژه ها و مانند آن رضایت مخاطبان را جلب کرده است.

جلب اعتماد مصرف کنندگان این محصولات تا جایی پیش می رود که بک مدل رژ لب، به مدت 30 سال از پرفروش ترین محصولات ارایشی در این برند بود. عطرهای تولید شده در این برند نیز به سبب رایحه های مطلوب و بسته بندی های لوکس و زیبا هم چنان پرطرفدار مانده است.

در کنار همه ی این ها، لانکوم برای تبلیغات گسترده تر و جذب مشتریان راغب تر، به استفاده از مدل های جذاب و موفق متوسل می شود. در این راستا افراد متعددی مانند Julia Roberts, Daria Werbowy, Kate Winslet, Penélope Cruz, Lupita Nyong’o, Lily Collins, Taylor Hill and Isabella Rossellini به تبلیغ برند مورد نظر پرداخته اند.

علاوه بر این ها Lancôme در نشریات مربوط بسیاری در کشورهای مختلف جهان از جمله Harper's Bazaar  و French Vogue به درج تبلیغات خود می پردازد. از دیگر شیوه های تبلیغاتی این برند می توان بهره گیری از ویدیو های مختلف شبکه های مجازی و یوتیوب، آگهی تلویزیونی و آرایشگران فوق حرفه ای و نامدار را نام برد.

 

محصولات برند Lancôme

در ادامه لیستی از دسته بندی لوازم آرایشی که در این مجموعه تولید و عرضه می شوند را آورده ایم:

  1. مواد و محصولات آرایشی برای میکاپ صورت، چشم ها، لب ها و ناخن ها: مانند کرم پودر، پرایمر، مرطوب کننده ها، کانسیلرها، سایه ها، خط چشم ها، پاک کننده های آرایش، رژ لب و مانند آن.
  2. محصولات مراقبت از پوست: هم چون سرم ها، کرم ها، تونر ها و پاک کننده ها، ماسک ها، ضد آفتاب ها، محصولات مراقبت از لب و چشم، محصولات مناسب آقایان و مانند آن.
  3. انواع عطر های زنانه و مردانه

محصولات لانکوم محصولات لانکوم[/caption]

هم چنین از طرق مختلفی می توانید از سایر خدمات مانند مشاوره توسط  کارشناسان فضای مجازی و وبسایت شرکت بهره ببرید. قسمت های دیگر نیز در وبسایت این شرکت، مانند مزون لانکوم، مجله ی زیبایی و خرید آنلاین تعبیه شده اند که برای اطلاعات بیشتر می توان به آن ها مراجعه کرد.

توجه داشته باشید که مانند هر برند معتبر دیگر، برخی افراد سودجو اقدام به ساخت محصولات فیک مشابه می کنند که برای خرید محصول اورجینال می بایست حتما از فروشگاه های معتبر خریداری شود.

به علاوه توجه داشته باشید که محصول اصل از فیک، با داشتن برچسب سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مشخص می شود.

 

مشاهده محصولات برند لانکوم:

لانکوم

 

این مقاله توسط تیم هالین شاپ به صورت اختصاصی تهیه شده است لذا کپی یا استفاده از آن با ذکر منبع بلامنع است.

  • admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی